Λίγα λόγια γιά το blog...

Ionian Islands: Vision 2020, ή Ιόνια Νησιά: Όραμα 2020. Το ιστολόγιο καλεί εμάς τους Επτανήσιους να οραματιστούμε τα νησιά μας στο τέλος της δεκαετίας. Επιλέχθηκε ο Αγγλικός τίτλος τόσο γιατί επισημαίνει τον ανοικτό χαρακτήρα του πολιτισμού μας όσο και γιατί Vision 2020 στα Αγγλικά σημαίνει και τέλεια όραση. Κάθε Επτανήσιος, ή φίλος των Επτανήσων είναι ευπρόσδεκτος να καταθέσει τις απόψεις του και να συμμετέχει μέσω του ιστολογίου σε διάλογο.


Γιά να διευκολυνθεί ο διάλογος αναρτώνται σε διαφορετικές σελίδες του ιστολογίου αντικείμενα προς συζήτηση τα οποία χαρακτηρίζονται σαν "Θέματα". Γιά κάθε θέμα

αναρτάται ένα εισαγωγικό κείμενο το οποίο προσδιορίζει το αντικείμενο του διαλόγου. Οι αναγνώστες καλούνται να ανταλλάξουν απόψεις και να κάνουν προτάσεις σχετικά με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Κατά τακτά χρονικά διαστήματα οι απόψεις και οι προτάσεις των αναγνωστών συνοψίζονται και παρατίθενται στο εισαγωγικό κείμενο.


Τα πρώτα θέματα που τίθενται γιά συζήτηση είναι:

Θέμα 1. Μη ισότιμη αντιμετώπιση των Ιόνιων νησιών από την Ελληνική πολιτεία. Μύθος ή πραγματικότητα;

Θέμα 2. Αυθόρμητη απάντηση στην ερώτηση "Πως θα ήθελες να είναι τα Ιόνια νησιά το 2020;"


Πρόσφατες αναρτήσεις:

[Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Βαλλόμενη μέχρι τελικής πτώσης]

[Διάβρωση των Επτανησιακών παραλιών, μία λυπηρή πραγματικότητα; Τι μπορεί να γίνει;]

[Κυβερνητικές επιλογές και Ιόνια: Ο μονόδρομος της απώλειας. Μέρος 3ο]

[Κυβερνητικές επιλογές και Ιόνια: Ο μονόδρομος της απώλειας. Μέρος 2ο]

[Κυβερνητικές επιλογές και Ιόνια: Ο μονόδρομος της απώλειας. Μέρος 1ο]

[Λιμεναρχείο Κέρκυρας: Ιλαροτραγωδία της τοπικής ΝΔ και πρώτο τεστ γιά τον ΣΥΡΙΖΑ]

[Τα Επτάνησα και η προίκιση των απέναντι αστικών κέντρων]

[Ιόνιες σεισμικές δονήσεις]

[Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στα δόντια του νεο-Ελληνικού κατεστημένου]

[Χωροταξικό Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Άρθρο Δρ. Γιάννη Βραδή]

[ΙΟΝΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Επιλογή με παρελθόν, παρόν και μέλλον. Άρθρο Δρ Κ. Καποδίστρια]

[Διάσπαση του δήμου Κέρκυρας: Βελτίωση της ζωής των πολιτών ή Ευνουχισμός των Επτανήσων;]

[Το Επτανησιακό προφίλ του ΣΥΡΙΖΑ: Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων είναι τεχνητό κατασκεύασμα και προτείνεται να διασπαστεί]

[ΑΙΡΕΤΟΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!]

[Επτανησιακός χωροταξικός σχεδιασμός]

[Ομιλία Γιάννη Βραδή γιά την παιδεία και τον πολιτισμό στο προσυνέδριο Β. Ιονίου των Ανεξάρτητων Ελλήνων στην Κέρκυρα, 17/02/13]

[Οι Επτανήσιοι πρέπει δυναμικά να απαιτήσουμε ίση μεταχείριση με τους υπόλοιπους Έλληνες]

[Το πανεπιστήμιο της Ινσουλάρια και η πολιτιστική καταστροφή της]

[Γιατί φαίνεται απαξιωτική η στάση της Ελλάδας απέναντι στα Επτάνησα;]

[Το βασίλειο της Μαλάκουα και το πανεπιστήμιο της πόλης της Ντορμίρης]

[Δίκτυο Λιμένων Δυτικής Ελλάδας και ο ευνουχισμός της Κέρκυρας]

[Καλούδης: Συγκοινωνιακές Υποδομές Ιονίων Νήσων: Να συζητηθούν στο Περιφερειακό]

[Η Καταλωνία απαιτεί ανεξαρτησία από την Ισπανία, ανοίγονται οι ασκοί του Αιόλου;]

[Για ποιον θα μιλήσω σήμερα;]

[Νησιωτικότητα και Επτανησιακή συνείδηση]

[Τι ακριβώς σημαίνει Επτανησιακή και Ιονική ταυτότητα;]

[Επιστολή στον Υπ. Οικονομικών (Υποβάθμιση Επτανήσων)]

[Ιόνια Αμφισβήτηση]

[Ο Οίκος Ενοχής]

[Επτάνησα και Ελλάδα, τι συμβαίνει;]

[Ο πληθυσμός της Κέρκυρας ίσως να είναι σημαντικά μεγαλύτερος από αυτόν που ανακοινώθηκε μετά την απογραφή του 2011]

[Το μέλλον του Ιονίου Πανεπιστημίου και του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων]

[Διάσωση του Ιονίου Πανεπιστημίου και του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων]


Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Καλούδης: Συγκοινωνιακές Υποδομές Ιονίων Νήσων: Να Συζητηθούν στο Περιφερειακό

ΕΙΣΗΓΗΣΗ

 Η παράταξή μας η ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ,ΜΕ ΣΧΈΔΙΟ, ΟΡΑΜΑ, ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΒΛΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ για τα συμφέροντα των ΝΗΣΙΩΝ ΜΑΣ έχουμε διατυπώσει από το 2010 το σχέδιο:
Ένα επιβατικό, ένα εμπορικό λιμάνι και μία μαρίνα  σε κάθε μεγάλο νησί.

Σύγχρονα πραγματικά Διεθνή Αεροδρόμια για τα 5 μεγάλα Νησιά μας (στον αγώνα μας και στο ενδιαφέρον μας πρέπει να προστεθούν και τα ΚΥΘΗΡΑ).
Αξιοπρεπές λιμάνι και μαρίνα σε κάθε μεσαίο (Ιθάκη-Παξοί-Μεγανήσι) και μικρό(Οθωνοί-Ερείκουσα-Μαθράκι-Κάλαμος-Καστός)  νησί μας.

Υδατοδρόμια για όλα τα νησιά.
Οδικά δίκτυα καλά και συγκρίσιμα με αυτά των ανταγωνιστικών ευρωπαικών νησιών-προορισμών.(Βαλεαρίδες-Κορσική-Μάλτα-Σαρδηνία-Κανάρια-Μαδέρα).Σί
Το κράτος κάθε χρόνο εισπράττει τρομακτικά ποσά από τα Επτάνησα. Από το 1864 μέχρι σήμερα τα αρμέγει συνεχώς και επιστρέφει ελάχιστα για τις αναγκαίες υποδομές  μας, για να μπορεί να πάει μπροστά ο τουρισμός, οι συγκοινωνίες και το εμπόριο, μολονότι είμαστε πάνω στον θαλάσσιο εμπορικό και τουριστικό δρόμο Ευρώπης-Ελλάδας-Ανατολικής Μεσογείου.
Στη Ζάκυνθο οι Ζακυνθινοί κουνάνε μαντήλια στα κρουαζερόπλοια που άφησαν χρήματα στο Κατάκωλο και περνάνε έξω από τη Ζάκυνθο και δεν έχουν ούτε Μαρίνα.

Στη Κέρκυρα:

Α. Το Αεροδρόμιο είναι τριτοκοσμικό: 1) Δεν έχει ούτε μία φυσούνα, 2) Για να προσγειωθεί και απογειωθεί κάθε αεροπλάνο πρέπει ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας να ειδοποιήσει την αστυνομία να στείλει δύο περιπολικά και να πατήσει κόκκινο φανάρι, για να σταματήσει η κυκλοφορία στο δρόμο Πόλης (που είναι και Βορρά - Νότου και εφάπτεται του διάδρομου απο - προσγείωσης ώστε τα ωστικά κύματα των αεροπλάνων  να μην εκτινάξουν μακρυά τα αυτοκίνητα και να υπάρχουν θύματα (όπως συμβαίνει στο παρελθόν), 3) Πέρυσι στις 25-9-2011, Δευτέρα βράδυ που γυρνούσαμε από Κεφαλλονιά, από τη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβούλιου που είχε διεξαχθεί εκεί, μείναμε 2 ώρες στο Άκτιο  και δεκάδες τσάρτερς πήγαν Μπρίντεζι ή Γιάννενα επειδή λόγω νεροποντής στη Κέρκυρα και διακοπής ηλεκτρικού ρεύματος από τη ΔΕΗ, το Αεροδρόμιο Κέρκυρας υπέστη ΜΠΛΑΚ-ΑΟΥΤ επειδή δεν λειτούργησε …επειδή δεν είχε συνδεθεί η εφεδρική γεννήτρια! Το ίδιο συνέβη και πριν από μερικές ημέρες. Και δεν παραιτήθηκε κανένας υπουργός και κανένας από τους 3 βουλευτές Κέρκυρας. Εκείνο το βράδυ πάρα πολλοί  τουρίστες είχαν γίνει μούσκεμα από τη βροχή διότι η αίθουσα αναχωρήσεων εξωτερικού είναι πολύ μικρή και τις 3 ημέρες αιχμής με τις πολλές πτήσεις τσάρτερς (Δευτέρα-Παρασκευή-Σάββατο) οι ουρές για τον έλεγχο εισιτηρίων-χειραποσκευών , είναι έξω από το Αεροδρόμιο και για αυτό το κράτος των εξουσιαστών της Αθήνας έχει στήσει και τσαντήρια γύφτικα έξω από το αεροδρόμιο Κέρκυρας για να ..προστατεύονται οι ξένοι τουρίστες και να φεύγουν από τη Κέρκυρα με τις…. ;;; των εντυπώσεων !

Είναι χαραχτηριστικές οι φωτογραφίες τις οποίες δώσαμε και πέρυσι στη δημοσιότητα με ανακοίνωσή μας !
Β.ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟΙ κατά γενική παραδοχή και κατά καθολική διαμαρτυρία των τουριστών, των Πολιτών, των ΜΜΕ αλλά  με τη σιωπή, την αδράνεια  και τη συνενοχή των εξουσιαστών βουλευτών,  της κυβέρνησης της Περιφέρειας και  του Δήμου.
Δεν υπάρχει ούτε παράκαμψη της πόλης ούτε παράκαμψη του Αεροδρομίου. Μία νταλίκα που έρχεται από τη Λευκίμμη για να πάει στο Λιμάνι και τα Τουριστικά Λεωφορεία με τουρίστες από το Αεροδρόμιο για τον Βορρά του Νησιού πρέπει να περάσουν  από τη Πλατεία του  SanRocco.
Οι δρόμοι είναι στενοί και είναι γεμάτοι λακκούβες ακόμα και μέσα στη πόλη.

Τη Τετάρτη   12 Σεπτέμβρη 2012 ένα ζευγάρι Ρώσσων οδηγώντας ένα τετράτροχο όχημα επονομαζόμενο ως γουρούνα, στη μεγάλη ευθεία της κατευφημισμό επονομαζόμενης και Εθνικής Κέρκυρας – Παλαιοκαστρίτσας, έπεσε σε μία λακκούβα εξετράπη της πορείας του και οι Ρώσσοι  τραυματίστηκαν.
Από το 1,9 ευρώ το λίτρο τη βενζίνη που πληρώνουμε εμείς αλλά και οι ξένοι τουρίστες όταν νοικιάζουν αυτοκίνητα το 58% είναι φόροι του κράτους.
Γιατί πρέπει να πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας;
Όποιος κινεί το αυτοκίνητό του πληρώνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ.
Αλλά ας απαντήσουν  επιτέλους κάποτε οι σιωπηλοί βουλευτές και εξαφανισμένοι υπουργοί:
Γιατί να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας για άθλιους δρόμους-καθημερινό βασανιστήριο για κάθε οδηγό, πηγή κινδύνου και ανησυχίας για ατυχήματα και μέσα στη πόλη και μέχρι και το τελευταίο χωριό μας;
Γιατί να πληρώνουμε μουγκούς στη Βουλή βουλευτές;

Το 2010 το κράτος της γραφειοκρατίας των Αθηνών, εκτός από ΦΠΑ ΚΛΠ και των άλλων φόρων, εισέπραξε από τη Κέρκυρα:
1. Από το Αεροδρόμιο της Κέρκυρας: ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ(25.000.000ευρώ).

2. Από τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων της Κέρκυρας ΟΓΔΟΝΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ (80.000.000) ΕΥΡΩ.
3. Από τους φόρους στη βενζίνη των αυτοκινήτων ΕΝΑ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ.(1.200.000.000ευρώ).

-----------------------------------
Σε ερώτησή σχετική με τον Οδικό Άξονα Λιμάνι Λευκίμμης-Βορρά Κέρκυρας και για σύγχρονο Διεθνές  Αεροδρόμιο Κέρκυρας στη Λευκίμμη, δεν απάντησε ο Περιφερειάρχης κ.Σπύρου αλλά ο Αντιπεριφερειάρχης του κ.Χρήστος Σκούρτης και στην ουσία είπε είπε ότι δεν υπάρχει καμμία μελέτη ή προκαταρκτική μελέτη  ούτε για νέο Αεροδρόμιο στη Λευκίμμη, (θέμα που έχει κατ΄επανάληψη καπηλευθεί  ο κ.Δένδιας και έχει συμβάλλει στις επανειλημμένες εκλογές του)  ούτε για τον Οδικό Άξονα Βορρά-Νότου , παρά μόνον για τη …παράκαμψη Μπενιτσών. Και μολονότι ζητήσαμε τις όποιες «μελέτες» η Αντιπεριφερειαρχία της Κέρκυρας δεν μας έδωσε τίποτα. Όλα στο σκοτάδι.
Με βάση τα παραπάνω είναι αναγκαίο:
Να ενταχθούν άμεσα  σε ένα πρόγραμμα και να χρηματοδοτηθούν 2  προκαταρκτικές μελέτες:
1.    Η πρώτη για τον Οδικό  Άξονα Λευκίμμης-Βορρά
2.    Η δεύτερη για νέο Αεροδρόμιο στη Λευκίμμη.


Πηγή: http://www.kanali1.blogspot.gr